Termeni si condiţii


   SERVICII 
Societatea noastra prestează servicii profesionale de spălare si curăţare a covoarelor, mochetei și mobile moale. Serviciile pot fi comandate atat de persoanele fizice cât si de cele juridice. Comenzile se pot lansa telefonic la numerele de telefon 079685845/ 079922985 de Luni până Vineri in intervalul orar 08:00 - 20:00, Sambata 08:00 - 17:00 sau online, pe site-ul www.totalclean.md. Programările sunt receptionate în ordinea primirii, în funcţie de capacitatea de producţie si transport a firmei. Fiecare comandă va fi programată pe zile si intervale orare pentru ridicare/livrare. La momentul ridicării comenzii, beneficiarul va primi un exemplar din bonul de comandă, care va contine datele de identificare ale partilor, cat si clause generale de prestare a serviciului, pentru care beneficiarul semneaza de predare. Masuratorile se fac la sediul nostru, inmultind latimea cu lungimea covorului, indiferent de forma(rotund, oval, patrat, etc). Pentru produsele cu forme neregulate suprafata va fi determinata adunand numarul de masuratori rezultat. Plata contravalorii serviciilor se va face la momentul livrarii, cu semnatura de primire. 

   CONDIŢII DE TRANSPORT
Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT in limita or. Chisinau.  Comanda minima 300 lei.
Transportul presupune ridicarea / livrarea covoarelor de la / la uşa beneficiarului. 
 Beneficiarul se obligă să predea covoarele rulate sau împachetate.
În cazul comenzilor primite la sediu, societatea noastra nu asigură transportul pentru livrare, preţul pentru servicii in acest caz fiind acelasi din oferta standard a firmei la momentul respectiv. Deasemenea, nu raspundem pentru neexecutarea prestaţiilor la termen, prioritate având comenzile programate. Cu privire la comenzile neridicate de la sediu în termen de 20 de zile de la data primirii, societatea va penalize clientul cu 5 lei/zi pentru fiecare covor.


   TARIFELE PROMOŢIONALE
Campaniile promoţionale vor fi anunţate prin mijloace specifice (sms, web, flyere, etc.) şi vor avea ca si condiţie o anumită limită de m.p./comandă. Programarile sunt inregistrate in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei. Tariful promotional va fi aplicat pentru comenzile programate in perioada de promotie in limita capacitatii de productie si transport. Pentru comenzile care nu insumeaza limita impusă, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul promoţional.
   CONDIŢII DE LIVRARE
Termenul de livrare este de până la 2 pînă la 5 zile de la momentul ridicării. Acesta se poate prelungi in functie de zilele nelucratoare conform legii. În cazul comenzilor cu tarif de urgenţa, timpul de referinţa este de 48 de ore, pentru un minim de 15 mp. În cazul în care comanda nu insumează 15 mp, societatea va factura contravaloarea serviciilor de urgenţa pentru 15 mp fără alte taxe suplimentare.
În cazul în care livrarea comenzii nu se poate efectua din diverse motive independente de voinţa societatea (lipsă beneficiar la adresă), beneficiarul va fi anunţat printr-o notificare scrisă (sms) sau telefonic, care va conţine data şi ora la care s-a încercat livrarea si un număr de telefon unde se pot obţine informaţii.
În cazul în care livrarea nu s-a putut efectua dupa a doua încercare, clientul se obligă să ridice comanda de la sediul firmei. 

   LIMITA DE RĂSPUNDERE
Spălarea covoarelor se face cu apă si detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu mediu controlat.

  1. Covoarele date spre spalare care nu poseda eticheta cu recomandari de intretinere ale firmei producatoare, se primesc pentru prelucrare / spalare numai pe riscul clientului.
  2. In cazul in care covoarele se deterioreaza din cauza unor vicii ascunse / defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a urzelii, festonului (cusatura de pe margine) sau a altor parti componente ale covorului, Total clean SRL nu raspunde pentru daunele cauzate. Covoarele se proceseaza cu acordul clientului.
  3. Clientul are obligatia de a transmite detalii necesare asupra starii fizice a covoarelor ce urmeaza a fi spalate printre care enumeram: stadiul de degradare, deficiente de orice tip, existenta petelor precum si originea acestora, alte informatii necesare procesarii corecte a covoarelor predate spre spalare.
  4. Total clean SRL se obliga:

- sa preia si sa masoare covoarele ce urmeaza a fi spalate; masurarea covoarelor se efectueaza la hala;

- sa transmita un termen de livrare al covoarelor spalate;

- sa asigure clientului serviciile de spalare covoare la un standard calitativ corespunzator;

- sa ia in considerare si sa inlature deficientele sesizate in scris sau verbal de catre client sau reprezentatii legali ai clientului, daca acestea sunt corect identificate;

- informeaza in timp util clientul despre eventualele modificari survenite din motive neprevazute care ar putea modifica termenul de livrare al covoarelor spalate.

  1. In ceea ce priveste uzura covoarelor: ambele parti recunosc in principiu un grad de uzura de 20 % fata de conditia initiala a covorului preluat in vederea spalarii.
    Societatea noastra este absolvita de răspundere în urmatoarele cazuri:
    - deteriorarea covoarelor in cazul tesaturilor nerezistente la apa sau la actiunea mecanica a utilajelor; deteriorarea covoarelor din piele, blana naturala, matase, vascoza, bumbac; deformare; aspect schimbat al texturii; culoare destabilizata; goluri de fibra; cusaturi de surfilare desprinse; franjuri deteriorati sau decolorati; deteriorari aparute pe spatele covorului; desprinderea lipiturilor de bordura; tesaturi afectate de molii, mucegai, alti factori externi sau vicii ascunse, persistenta petelor dificile.
    - neexecutarea prestaţiilor la termen datorita terţilor implicaţi(lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.).
    Societatea noastra nu poate garanta eliminarea petelor dificile. Se vor folosi soluţii speciale pentru îndepărtarea petelor, urmând ca procesul de curăţare/detaşare să fie repetat in măsura în care textura covorului sa nu fie afectată.
    Societatea noastra nu este considerată răspunzătoare pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sau pagube sunt generate in urma uneia dintre urmatoarele situaţii:
    Forţa Majoră (făra a se limita la aceasta), care include:
    - cauze umane: razboaie, revolte civile, revoluţii, starea de asediu, etc.
    - cauze naturale: inundaţii, tornade, incendii naturale, cutremure, etc.
    In cazul deteriorarii produsului din cauza obiective, societatea poate acorda despagubiri de pana la 3 (trei) ori contravaloarea serviciului prestat pentru respectivul produs. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza produsele care prezinta un grad de uzura avansat sau mirosuri respingatoare, cat si produsele ale caror suprafete depasesc dimensiunile maxime admise ale utilajelor folosite. 
    RECLAMAŢII
    Reclamaţiile se vor inainta telefonic la numerele de contact afişate sau electronic într-un interval de 48 ore de la momentul livrarii. 
    CONFIDENŢIALITATE
    Semnînd Bonul de primire sau bifind Accept termeni și condiții la comandarea online, confirmați faptul că sunteți de acord și vă exprimați consimțământul la prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt oferite de către DVS, pentru informare și procurarea serviciilor prestate de către “TOTAL CLEAN SRL”.
    Acest regulament se considera acceptat de comun acord la momentul primirii si semnarii bonului de comandă.
    In cazul refuzului semnaturii / semnaturii unei persoane neautorizate, societatea poate refuza procesarea comenzii.
    Lipsa semnaturii beneficiarului din cauza neprezentei la adresa atrage dupa sine acceptul clauzelor prezentate.
    Societatea noastra işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.