1. Termeni si condiţii

       Societatea noastra prestează servicii profesionale de spălare si curăţare a covoarelor, mochetei și mobile moale. Serviciile pot fi comandate atat de persoanele fizice cât si de cele juridice. Comenzile se pot lansa la numarul de telefon 079922985,  de Luni până Vineri in intervalul orar 9:00 - 18:00, Sambata 09:00 - 14:00 sau online, pe site-ul www.totalclean.md. Programările sunt receptionate în ordinea primirii, în funcţie de capacitatea de producţie si transport a firmei. Fiecare comandă va fi programată pe zile si intervale orare pentru ridicare/livrare. Masuratorile se fac la sediul nostru, inmultind latimea cu lungimea covorului, indiferent de forma(rotund, oval, patrat, etc). Pentru produsele cu forme neregulate suprafata va fi determinata adunand numarul de masuratori rezultat. Plata contravalorii serviciilor se va face la momentul livrarii, cu semnatura de primire. Orice covor se va calcula ca minim 1m2.

  1. CONDIŢII DE TRANSPORT
          Transportul (ridicare si livrare) este GRATUIT în limita or. Chisinau pentru comenzile mai mari de 20 m2. Transportul presupune ridicarea / livrarea covoarelor de la / la uşa beneficiarului. 
     Beneficiarul se obligă să predea covoarele rulate sau împachetate. La înregistrarea comenzii, clientul este informat în ce perioada a zile se va apropia curierul. NU FACEM LIVRARI LA ORA FIXA. Cu privire la comenzile neridicate de la sediu sau nu a fost posibila livrarea din cauza clientului,  în termen de 20 de zile de la data primirii, societatea va penalize clientul cu 3 lei/zi pentru fiecare covor.
  2. TARIFELE PROMOŢIONALE
    Campaniile promoţionale vor fi anunţate prin mijloace specifice (sms, web, flyere, etc.) şi vor avea ca si condiţie o anumită limită de m.p./comandă. Programarile sunt inregistrate in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si transport a firmei. Tariful promotional va fi aplicat pentru comenzile programate in perioada de promotie in limita capacitatii de productie si transport. Pentru comenzile care nu insumeaza limita impusă, societatea va factura contravaloarea limitei minime impuse la preţul promoţional.
  3. CONDIŢII DE LIVRARE
    Termenul de livrare este de la 3 pînă la 5 zile lucratoare de la momentul ridicării. Acesta se poate prelungi in functie de zilele nelucratoare conform legii sau în cazul în care capacitatea de spalare și transport a firmei este suprasolicitata. În acest caz, clientul este informat la recepționarea comenzii despre noul termen de livrare. În cazul comenzilor cu tarif de urgenţa, timpul de referinţa este de 48 de ore, pentru un minim de 10 mp. Livrarea se face doar dupa confirmarea de catre client a  timpului și locului de livrare. În cazul în care clientul nu poate fi contactat pentru a face livrarea în termenul indicat, sau daca clientul nu poate recepționa comanda atunci comanda este adusă la urmatorul traseu pe acel sector.
  4. PREȚUL SERVICIILOR

      Prețurile pentru serviciile prestate sunt indicate pe pagina web www.totalclean.md. ele sunt informative si pot fi modificate în orice moment fara avizul prealabil al clientului. La recepționarea comenzii clientul este informat despre prețul actual al serviciilor.

  1. LIMITA DE RĂSPUNDERE
    Spălarea covoarelor se face cu apă si detergent cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate. Uscarea se face în încăperi special amenajate cu mediu controlat.

Nu se recomanda sa spalati, covoarele din matase și cele cu clei din partea opusa,  ( in caz de deteriorare nu suntem responsabili pentru rezultat):

  • Petele de singe, de vopsea, de lac, de ruj, de vin si de fructe e mare probabilitatea ca nu se vor curata.
  • Petele de la plastilina si ceara nu se curata.
  • Mirosul de la animale (urina) poate sa ramana pe covor. Mirosul acesta e specific si se imbiba prea profund in covor.
  • Covoarele din lina curatim cu chimie usoara, daca petele de pe covor nu s-au luat noi nu le curatim cu chimie mai agresiva ca sa nu stricam lina covorului.
  • Pina a da covoarele la curatire, controlati va rog daca covoarele nu se decoloreaza. Daca se decoloreaza in timpul spalarii, firma nu duce responsibilitate in cazul dat.
  • Covoarele deja rupte nu luam la curatire, daca nu am observat ca covorul a fost deja rupt pana sa-l luam, nu ducem responsibilitate de rezultatul final.
  • Covoarele date spre spalare care nu poseda eticheta cu recomandari de intretinere ale firmei producatoare, se primesc pentru prelucrare / spalare numai pe riscul clientului.
  • In cazul in care covoarele se deterioreaza din cauza unor  vicii ascunse / defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a urzelii, festonului (cusatura de pe margine) sau a altor parti componente ale covorului, Total clean SRL nu raspunde pentru daunele cauzate. Covoarele se proceseaza cu acordul clientului.
  • Clientul are obligatia de a transmite detalii necesare asupra starii fizice a covoarelor ce urmeaza a fi spalate printre care enumeram: stadiul de degradare, deficiente de orice tip, existenta petelor precum si originea acestora, alte informatii necesare procesarii corecte a covoarelor predate spre spalare.
  • In ceea ce priveste uzura covoarelor: ambele parti recunosc in principiu un grad de uzura de 50 % fata de conditia initiala a covorului preluat in vederea spalarii.
  • In ceea ce priveste uzura covoarelor in cazul in care sunt pete greu de curatat: ambele parti recunosc in principiu un grad de uzura de 80 % fata de conditia initiala a covorului preluat in vederea spalarii.
  1. Total Clean SRL se obliga:

- sa preia si sa masoare covoarele ce urmeaza a fi spalate; masurarea covoarelor se efectueaza la box;

- sa transmita un termen de livrare al covoarelor spalate;

- sa asigure clientului serviciile de spalare covoare la un standard calitativ corespunzator;

- sa ia in considerare si sa inlature deficientele sesizate in scris sau verbal de catre client sau reprezentatii legali ai clientului, daca acestea sunt corect identificate;

- informeaza in timp util clientul despre eventualele modificari survenite din motive neprevazute care ar putea modifica termenul de livrare al covoarelor spalate.

  1. RECLAMAŢII
    Reclamaţiile se vor inainta telefonic la numerele de contact afişate sau electronic într-un interval de 48 ore de la momentul livrarii. 
  2. CONFIDENŢIALITATE
    Semnînd Actul de predare-primire sau bifind Accept termeni și condiții la comandarea online, confirmați faptul că sunteți de acord și vă exprimați consimțământul la prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt oferite de către DVS, pentru informare și procurarea serviciilor prestate de către “TOTAL CLEAN SRL”.
    Acest regulament se considera acceptat de comun acord la momentul primirii si semnarii Actului de predare/primire.
    In cazul refuzului semnaturii / semnaturii unei persoane neautorizate, societatea poate refuza procesarea comenzii.
    Lipsa semnaturii beneficiarului din cauza neprezentei la adresa atrage dupa sine acceptul clauzelor prezentate.
    Societatea noastra işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.